When we worked

Hello! Har studiedag idag så jag har ridit mina två ponnys! 

Tiziana

Red först lite på en väg och värmde upp, så sjukt duttig. Sen hoppade jag lite och hon var så positiv och duktig. Hoppade ett räcke på 95 och hon var SÅ fin, och sen slutade det med en oxer på 85 och hon var jätteduktig. Inga stopp alls idag, och det är skönt. I helgen ska vi på skojjsaker!

Sniffy

Red samma sak med henne, värmde upp på vägen och mycket mjuka. Hon var väldigt fin faktiskt och inte alls stretig eller något sånt dumt. Sen hoppade jag henne runt 70-80 bara. hon var super fin och positiv, tar tag i arbetet och gör det skitbra. Samma sak med henne, inga stopp alls. Hon ska också på skojjsigheter i helgen!





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: