Bästa DAAAAAAAAAIM

Hej på er! Sitter på bussen hem nu, har hälsat på favoriterna Julia och Daim. Var verkligen hur kul som helst och jag har lovat att komma snart igen. Fick rida in Daim från hagen och sen fick jag även rida honom efter Julia hade fidit klart.

GUD vad bra han har det, han var sååå fin och sååå liten. Hälsade även på fina Marsisen, söta pojken. Känns skönt att jag kan hälsa på Daim lite då och då. Julia red honom också och håll i hatten vilken fart hihi, så duktiga och perfekta tillsammans.

Åhhh, så lycklig verkligen. LYCKA TILL IMORGON JULIA OCH DAIM, ni kommer rocka. All lycka till er, ni är bääääääst. Tack Julia för att jag får hälsa på han och att jag får träffa dig, du rider honom galant, helt perfekt!













Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: