Dressyrtävling i Boxholm

Lc:1

Hon var fin på framridningen. Inne på banan var hon hur spänd som helst. Rädd för allt och jag kunde knapp inverka någonting alls.... Blev väldigt besviken efter ritten men inte på just Sniffan, vet ju att vi kan 100 gånger bättre än sådär. Fick 63,33 procent och ledde ett tag och sen åkte jag ner till en andraplats. Så efter ett tag kände jag mig lite nöjd iallafall men vi kan bättre.

Lb:1

Spänd men mycket bättre. Hade även en annan domare då så jag fick 61,72 . Inte nöjd över procenten men nöjd över Tiffany och mig. Vi kom placerad 4a och jag vart jätteglad. Nuuuu taggar vi om till nästa helg.

Förresten så var alla i laget jättebra, nästa gång tar vi dom alla!!! ❤❤


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: