Saknarsaknarsaknar

Någon som jag saknar otroligt mycket är min DAIM. Han är den sista jag tänker på innan jag somnar och den första jag tänker på när jag vaknar. Vissa tänker "gå vidare förfan" och det får dem gärna tycka också, men jag kommer aldirg att gå vidare. Jag kommer aldrig släppa honom, det har jag lovat Daim. Jag ska älska honom mer och mer för varje dag, och det gör jag, och samtidigt som det, så saknar jag honom mer och mer för varje dag. 

Saknar "Wilma på Daim varsegod och rid" Och sen "en dubbelnolla och upp i ledning" Vilken känsla asså! Den känslan kommer jag aldrig att uppleva igen, finns bara en Daim i ens liv. Världens finaste Daim <3



Det är otroligt att jag har en sån lycka att han är hos världens bästa Julia, ni äger <3<3<3
Se bara hur grymma dem är, världens grymmaste ponny och absolut världens grymmaste ryttare!!!





Kommentarer
Postat av: Julia seger 😘😍

JAG OCH DAIM SAKNAR DIG 100000 % !!! ❤❤❤😘😘😍💓❤❤😘😘💕😋💓 han är den bästa på hela jorden <3 ❤❤❤😍😘 du meD 😍😘😘😘❤

Svar: ååååååå bästaste julia!!!!!!!!!!!!! SAKNAR ER MASSOR BÄSTA FAVVORITER !!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
emily klemedsson

2012-09-27 @ 14:06:32


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: