Sniffo o tizoo

Hej hopp!!

Tiziana: 

Red ut henne med hacket i skogen och hoppade massa stockar och pinnar som var uppställda som hinder. Hon var sjukt fin och jätteduktig. Jätteglad men lydig på samma gång, älskar den känslan när jag verkligen har kontroll på henne!! Minns första dressyrträningen på henne när jag inte fick stopp, tog minst 5 varv innan jag fick ner henne i trav. Min fina lilla Tiziana, hon blir bara finare och finare för varje dag som går <3


Sniffannnnnnnnnn:

Red på banan över bommar och hon var lugn och duktig. Satte upp cavaletti och tog dom i trav och galopp, verkligen jättefin. Var väldigt ihop och spänstig hela tiden och hade bra tryck i galoppen. Sen ställde jag upp så det blev en rak bom och ca 70 centimeter kanske, inte alls högt men bara för att få hoppa ett litet skutt i slutet. Då vart hon mera taggad haha.. Men jobbade på en volt då i 5 minuter och då lugnade hon sig och då kom jag på räcket och hon hoppade jättefint. Körde det 5-6 gånger och hon var såååå fin. Efter det red jag massor dressyr och trimma lite la program, gick bra men jag får inte till skänkelvikningarna till 100% så jag måste trimma mera på den biten. Har glömt att skriva att jag red hela detta pass i ÖS regn, fyfan vad blöta vi blev.. HAHa men det var det värt!










Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: