Uppläggning, tävling


Gräns Tiffany!

Men Sniffan så har jag bara som mål att hon inte ska vara spänd. Båda vi var sjukt nervösa sist och det resulterade att det inte gick alls bra. Var verkligen missnöjd över förra tävlingen, tro det eller ej. Den där placeringen hade jag bara "tur" som jag fick, vi var inte direkt verkligen värda den. Men en placering är ju alltid en placering så jag fick endå en liten kick på den. MEN iallafall så ska vi vara lugna idag och på framridningen blir det mycket lydnad och uppridningar och lite galopp men inte allt för mycket. Inte stressa någonting utan bara ta det lugnt hela tiden. Som mål har vi att få skapliga poäng som jag kan bli nöjd med. Får helt enkelt rida med mycket mera känsla idag!

Tiziana! 

Här kommer min lilla älsklingsplutta som jag inte har ett enda mål med. Bara att verkligen ha kul, eller framförallt så ska hon tycka det är kul. Ett stort + om hon inte skuttar och hoppar kråka i galoppen, då är jag nöjd. Jag tror att hon kommer sköta sig bra, men procenten räknas inte för mig, bara känslan på baby'n!

HÅLL TUMMARNA NU FÖR OSS!









Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: