Världens bästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hejhej! Har hemstudiedag idag så jag har pluggat hela förmiddagen och sen red jag vid klockan 1. 

Hoppade världens finaste Sniffan idag, och hon  var verkligen världens finaste. Film ska komma det lovar jag. Hon var så klockren rakt igenom, taxerar helt själv och när hon kommer nära så löser hon det 100% själv. Hon tar för sig och vill inget hellre än att hoppa. Stannar inte eller river, hon är verkligen skitduktig. 

Hon var jätte kontrollerbar idag, inte alls galen. Det gick så galant asså!! I slutet hoppade jag en kombination på 80-90 centimeter. Hon var så duktig idag, är rätt så chockad själv över henne. BÄSTA SNIFFAN!!

Sen red jag min älskade Tiziana, ska hoppa henne på söndag så jag har tänkt att hon fick gå lite dressyr idag. Red på fotbollsplanen och hon var pigg och glad. Hon var fin hela tiden och jag tränade mycket lydnad. Hon var jätteduktig, och så är hon JÄTTETJOCK hahaha, asså ni anar inte. Men hon är duttid endå!








Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: