You were all


Tiziana

Red på fotbollsplanen idag ett rent dressyrpass. Idag var hon en bitch Tiziana haha, men hon har verkligen sina dagar och idag var hon hur sur som helst verkligen. Och dem dagarna som jag också är bitch och hur sur som helst så kan jag inte rida henne.. haha. Men idag var jag glad så det funkade bra att rida henne. Gick faktiskt otroligt bra, är supernöjd över dagens pass. Mycket lydnad osv och det blir bara bättre och bättre för varje gång!

Sniffan

Efter gårddagens pass som gick åt skogen egentligen även fast jag skrev att det gick bra här.. HAHAH.. Men idag gick det otrolig braaaaaa, hon var skit fin och höll sig lugn på backen hela tiden. Körde mycket galoppfattningar och dom satt som en smäck. Imorgon blir det dressyrträning så vi trimmade lite inför den idag!


Världens finaste DAIM <3
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: