Allt stämde FÖR bra

Hej! Tänkte uppdatera lite om träningen i tisdags för en tränare jag aldrig har tränat för tidigare. Dels för att jag och Sniffan står stilla lite just nu och inte kommer framåt känns det som, men efter denna träningen kändes allt sjukt bra. Alla övningar som vi gjorde gick jättebra och fick såååååå mycket beröm verkligen. Hon tyckte jag hade en sån fin ponny och vi skulle kunna komma så långt tillsammans!! Tiffany fick jobba riktigt ordentligt och hon försökte smita några gånger men lyckades inte alls. Är så himla nöjd och jag har aldrig någonsin känt denna känsla på Sniffan förut, och inte på någon annan ponny heller. Världens finaste!! Ska träna för den tränaren 3 gånger till iallafall, hon heter Sophie tror jag!
 
Älskade ponny, bland det finaste jag någonsin haft<3
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: