Dressyrtävling med sniffan

Skriver om dressyrtävlingen i vikbolandet lite förkortat.

Lb.1
Framridning: Var för nervös så allt blev kaos, fick ingen bra känsla.
Inne på banan: Sådär, när hon gick bra fick jag 7or och mindre bra fick jag 5or så väldigt upp och ner. Fick 59,6% och bröt mer eller mindre ihop... Sen var det 4 timmar väntan till nästa klass och då tittade jag igenom protokollet noga och tog åt mig av allt och kollade på massa andra ekipage.

La.1
Framridning: UNDERBAR! Efter 20 minuter kändes allt hur bra som helst, bara det att det var 30 minuter kvar till min start. Nästa gång blir det en kortkort framridning istället.
Inne på banan: Mitt hjärta var sååå duktig, nästan allt satt bra och det syndes verkligen att vi förbättrades till nästa klass. Fick 61% och det är ett helt okej resultat, nu är vi tillbaka i matchen igen. Kändes bra att jag bröt ihop och kom igen, kom 1 utanför placering men det gör ingenting för snart är vi innanför den! Är såååååå nöjd över den sista rundan!! Min gudomligt fina ponny!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: