I wanna do this

Hejsan! 

Idag så red jag Tiziana först, red ett dressyrpass rätt så kort och effektivt pga att jag känner verkligen vilket humör hon är på. Idag var hon väldigt positiv sålänge jag var shysst mot henne och inte krävde så mycket, men så fort jag visade lite "nu blev det fel, gör om och gör rätt" så blev hon så tjurig och studdsig så det var bättre att bara köra enklare basic övningar. Men hon var otroligt mjuk idag och fick ett bra flyt och fina längningar i traven. 

Sniffan var fin i början men sen lyssnade hon inte helt för skänkeln så fick traggla lite på det. Men sen var hon jättefin och det känns som en stor förändring har hänt i min ridning och känns som om vi kommer ihop oss mer och mer till ett team nu vilket är superbra!


 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: