Tävlingen idag inte älskad av dommaren

LB:Jag har ju bestämt mig för att knappt bry mig om hur det går i lb utan bara ta det som en uppvärming till huvuklassen la. Men idag gick det bra men dommaren gillade oss inte alls, var riktigt synd eftersom jag tror vi hade fått jättebra poäng annars. Men ajja, bara att skita i det och gå vidare..... Fick 60 och nått, blääää..

LA:I uppvärmingen fick jag massa tips av Bella som jag smsade med och det gick sjukt mycket bättre och fick ett jättebra stöd på ytter och en mycket finare häst. Inne på banan gick det super men hade samma dommare = dåliga poäng igen. Men fick endå skapliga 61,650% som förra gången tror jag. Men det var SJUKT snålt med poäng.

Sniffan skötte sig så himla bra idag tycker jag, inte så himla spänd som hon brukar vara. Jag vet gånger 100000000 att vi inte ligger på några toppen poäng, tro mig jag vet det. Men jag känner att jag inte har några jättebra förutsättningar nu under vintern, rider i ridhus 1 gång i veckan och resten rider jag ut typ. Men jag längtar så himla mycket till utesäsongen och jag vet att vi kommer ta oss upp till dem bra procenten! Men över 60% i LA är helt okej iallafall. Min fina Sniffan, så himla fin, min älskling♥♥♥♥♥





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: