Sniffans tävlingskalender

Här är en ev tävlingskalender fram till juni med Sniffan. Alltså bara eventuella tävlingar:

Datum                Plats                 Klass
26 januari     katrineholm         LB:1 LA:1
9 februari      linköping             LB:1 LA:1
9 mars           mantorp             LA:1
17 mars         finspång            LA:1
23 mars         väderstad          LB:1 LA:1
7 april            mjölby                LB:1 ev LA:P1
14 april          vikbolandet        LB:1 LA:1
21 april          boxholm             LB:1 LA:1
5 maj             rappestad          LB:1 LA:1
19 maj           nfk                     LB:1 LA:1

Asså åh känner att tävlingssäsongen är så inte tomt med tävlingar men joo typ. Vill egentligen plocka bort väderstad, vikbolandet och boxholm eftersom dem är lokala och jag vill endast tävla regionalt nu.. Och sen vill jag ju debuta LA:P1 sen beroende hur det går i LA:1. Men självklart finns det bara 1 i mjölby och inga efter det men endast före och det känns lite för tidigt och jag vill inte ha så brottom! Meeeen endast dem 2 första tävlingarna är helt klara att jag ska starta. Det andra vet jag inte helt med! 



 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: