Tiffany och Tiziana i ridhuset

God kväll! Åkte till ridhuset med hästarna och jag tar och utvärderar passen en i taget. 
 
Tiffany
 
 
Hon var så himla fin idag, jätteduktig och allt kändes så enkelt och precis så ska det alltid kännas. Red igenom LA:1 programmet och det kändes jättebra. Måste trimma lite till på skänkelvikningarna men annars sitter allt jättebra. Känns som om hon vet exakt vad hon ska göra och när, hon är så otroligt taggad och vill göra allt rätt hela tiden. Kändes super och fick en jättejättebra känsla!

Tiziana

Pappa longerade henne när jag red Sniffan så Tiziana var väl uppvärmd när jag började rida. Hon var lite tjaffsig i början men sen jättefin. Blir lite svårt att först rida Sniffan och sen Tiziana eftersom dem är på 2 helt olika nivåer, men jaja det går.  Red igenom LB:1 med henne 2 gånger och hon var lite "stoig" i galoppen men tillslut släppte hon och blev riktigt fin verkligen. Känns skönt att få rida igenom henne ordentligt! 
 
Daim och jag på framridningen i kummla, fina fina Daimisen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: