Trött Wilma

Hej! Planen sprack direkt när jag kom till stallet, Tiziana haltade massor och det visade sig att hon hade tappat en sko, skönt det så att det inte var något annat. Så då skodde pappa på den, snällt. Sen red jag Sniffan en barbacka tur och hon var så himla mjuk och jag fick henne helt loss redan i början idag. Sen red jag Sessan eftersom Emily är sjuk, red rätt så långt och galopperade, travade och skrittade. Hon var riktigt taggad idag och jättefin. Sen sist men inte minst så red jag Tiziana en barbacka tur och hon var också jättefin, nöjd med alla 3. Sen var jag med när pappa skodde Sniffan och hon skötte sig bra. Nu är jag trött och ska sova eftersom jag var ute och sprang 8 kilometer idag, haha skapligt trött...! 

 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: