Tre ponnys ridna

Hej! Idag red jag alla tre ponnysar, alla gick dressyr/jogging på banan. Sessan var först ut och joggade henne först i en stor volt och ställde mycket och flyttade för inner. Sen körde jag mycket skänkelvikningar, längningar, serpentinbågar och avslutade med lite skolor (öppna) som gick jättebra.
 
Sen var det Tiffany. Red lektion på henne i tisdags och den gick riktigt bra, sen igår skrittade jag och gjorde henne lösgjord. Idag joggade jag henne mycket så hon verkligen släpper ordentligt och slappnar av, tog ett bra tag men tillslut var hon riktigt riktigt fin. Red utan sporrar vilket är bra ibland men för att komma åt henne ordentligt så brukar jag ha det speciellt när jag kör öppna och sluta. Men är riktigt nöjd med henne, körde lite längningar i slutet och dem satt verkligen perfekt idag.
 
Sist ut var min älskade lillskrutta Tiziana. Det är sjuuuukt vad fin hon har blivit, så himla stolt. Joggade först i låg form och sen "tävlingsformen" Red igenom lite olika program i slutet och var såååå nöjd med henne så blev lite mys i skogen också som extra belöning. Så taggad för tävling på henne nu!!
 
 
 
 
Finisarna idag!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: