Allt är mitt fel

Tänkte bara skita i att skriva om tävlingen eftersom det gick som det gjorde. Men iallafall vill jag bara skriva att det var jag som gjorde så resultatet blev som det blev idag och tyck inte synd om mig. Det var min nervösitet som förstörde allting. Allt hade gått tusen gånger bättre om jag bara hade just ridit bättre och slappnat av. Jag blir så nervös så fort vi bara svänger in med bilen på parkeringen så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. På framridningen vart jag ännu mera nervös och på "tävlingsbanan" vart jag skitnervös och fick minst 3 black out och visste inte vart jag skulle rida. Men jag red inte fel iallafall. Tänker stryka hela denna tävling från mitt minne och bara se framåt. Jag har en underbar ponny som är värd guld och vi har så stora chanser tillsammans. Vi klarar detta och vi ska nå högst upp, bara jag kan låta bli att förstöra allt nu...
 

Jag älskar dig, förlåt för jag förstörde allt idag älsklingen



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: