Dålig bloggning

Hejsan! Har inte bloggat här på ett tag men har inte haft tid eller så. I torsdags hopptränade jag och Sniffan. Hon var sååå himla fin när vi joggade fram och hon hoppade så himla fina språng. Dock så kom vi i full fart på en jätteläskig mur så där flög jag av hahaha. Bara hoppa upp igen och då gick det superbra. Hon hoppade superfina språng och verkligen runda och säkra språng. Ibland blir dem lite kråksprång men inte alls lika mycket. Dock var hon väldigt petig med att jag var tvungen att lägga henne PRECIS rätt för att hon skulle hoppa, inte 5 cm för nära eller långt ifrån haha, knäpphäst. Men känns verkligen som jag vet hur jag ska lägga henne till sprången nu trots allt skuttande brevid haha. 

Igår så red jag barbacka på fältet och jobbade henne och hon var så himla fin. Fick henne fin i alla gångarter. Idag red jag en låååååång ritt på henne och hon var helt crazy verkligen men endå duktig. Imorgon blir det ett dressyrpass. 

Tiziana går på som vanligt och hon är jättefin, blir nog ett dressyrpass på henne imorgon!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: