Långt inlägg

Hejhej! Idag fick Sniffan sin vilodag och jag red på Tiziana och hade Magnum med på släp. Tiziana har blivit så himla mycket finare och ibland glömmer jag bort hur mycket hon utvecklats i dressyren. Det syns så tydligt på att hon har fått en 100 gånger bättre och stadigare form i alla gångarter. Nu har hon börjat fälla och då brukar hon bli lite små tjurig och lite seg, så då blir det mycket barbacka ut i snön och lite små dressyrpass. Men hittils har hon inte blivit tjurig alls, endast lite små seg. 

På söndag är det tävling med Sniffan. En LA:1 endast, känns bra att bara köra en klass ibland och då ska jag vara jättenoga på framridningen och verkligen få till det bra stödet på framförallt ytter. Hoppas på bättre procent men jaja, ska inte bli besviken hur det än går, vet att hon kan och att hon vill!
 
Nu blev det ett väldigt långt inlägg, haha men det får komplettera upp dem dagarna som varken jag eller Emily har bloggat. Imorgon är det dressyrträning så då bloggar jag troligtvis om hur det gick. Vi hörs imorgon dårå, hejs. 


Ska verkligen försöka lägga upp alla bilderna sen mamma fottade, typ alla bilderna vart sjukt fina eftersom vädret var på topp och hennes steg är så amazing fina och man ser verkligen hur grym hon är i varje steg. Världens finaste ponny, så stolt över allt vi gjort. Love you Sniffpiff ♥



Kommentarer
Postat av: julia

vilken tränare tränar du för? :)

2013-03-13 @ 19:33:50
Postat av: Anonym

Är inte du ganska lång på henne eller ser det bara ut som det? I vilket fall ni är ett grymt par!

2013-03-13 @ 20:08:25


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: