Lite nytt oså

Hej! Red först Tiziana idag ett dressyrpass, hon var jättefin och fick till galoppen riktigt bra idag. 

Sniffan var också fin. Eftersom hon vart så EXTREMT svettig och trött efter gårdagen tog jag en lugn joggingrunda, trodde jag ja, haha. Hon var crazy, eller inte i början. Sen kom en snövall som vi skulle ta ett litet lugnt skutt över. Redan 50 meter innan står hon och taggar och är helt galen. När jag väl släpper fram henne tar hon världens skutt som om det vora 1.20 haha, helt sjukt. Men jaja, i slutet lugnade hon sig! 

Detta köpte jag idag inne på avantia, sniffan kommer bli så snygg i schabraket! Vet helt ärligt hur många "set" jag har till henne nu och Tizi, haha. Har rosa, grön, gul, svart, vitt, vinrött, rött, mörkblått, ljublått, lila och säkert nått mera, haha mina sessor. 



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: