LA debut

 
hej!
har glö,mt att skriva om hur det gick på debuten i LA och även hur majpokalen gick för mig och Sess. Första dagen körde jag bara LB och då rev vi tyvärr första hindret rejält men annars var hon fin så alltså 4 fel i grunden. Fredagen börja jag med en LB oh då rev hon 3de hindret men sen ramla jag av på 5an? haha asså kände bara fan men det var mitt fel, ja trodde hon skulle gå stort men hon ville ta in ett galoppsprång till innan så då hoppa både ja och hästen över men inte samtidigt. 
Jag valde ändå att starta LAn eftersom vi inte hade några  problem med själva höjden eller så. Självklart var jag nervös visst dety var ju ändå 110 men hon var så sjukt fin och lyssnade på mig hela vägen. HON NOLLA GRUNDEN! doch ramla ja av i omhoppningen haha men aa det får ja nog ta på mig lite det med men hur nöjd som helst och det räckte till en 13de placering av 64 (!!) startande. Ae så sjukt nöjd med min debut så nu är det inga problem att köra vidare. ha en bra kväll puss
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: