Tävling i Rappestad

Lc:1: Jättefin på framridningen, dock blåste det helt sjukt mycket. Inne på banan var hon jättefin, fick ett litet "spratt" när jag skulle göra halt en gång pga att flaggstängerna smattra till och Sniffan vart rädd men blev ingen större sak utav det. Sen kollade jag resultatet och det blev 69% och en andraplats. Vart sjuuukt glad, nästan lite för glad haha. Världens finaste ponny!!

Lb:1: Hade prisutdelning 2 min innan start så lite uppspelt vart hon. Men hon var jättefin verkligen och jag hade en annan dommare denna ritt. Men jag fick 63 vääärda procent och precis utanför placering haha. MEN egentligen har det ingen betydelse, vi börjar komma upp ur svackan och det känns så bra. Världens bästa Tiffany!!

Bild och film kommer


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: