ny häst

Hej igen ifrån mig! Nu har jag äntligen hittat en storhäst som jag tror & hoppas kommer passa mig perfekt. Den heter iallafall Miragon är ett 7årigt sto. Hon har gått upp till 1,10 och mitt största mål just nu är att lära känna henne och att vi ska hitta varandra i dressyren. Hon är 1.68 & är hur underbar som helst i hantering!
 
Med sessan går allt toppen! Senaste träningen (i tisdags) så sa tränaren att vi var så redo och igång så vi kunde lätt börja tävla i dressyren nu. Vi har hittat en sån mycket bättre form nu så jag vet inte vad. Hon känns så mjuk och fin genom hela passet. Hon börjar även acceptera och tycka om Miragon mer & mer. Alla våra hästar står tillsammans i hagen hur bra som helst & det var ett jätte lugnt ihopsläpp. 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: