Debut i LA:P1

I söndags så gjorde jag och Sessan våran debut i LA:P1. Jag var jättenervös om jag ska vara helt ärlig, men det gick bra ändå. Vi fick 56% som kunde ha blivit mycket högre ifall jag hade fått lite mer upp och fram, men vi gav vårat allrabästa och jag så nöjd. Det var även DM och vinnaren vann på 64% så det var inte så himla höga poäng som gavs ut.
 
Jag red dessutom för 3 domare och det var riktigt spännande, man kan få en 5a av den ena och en 6,5a av den andre. Men det skiljde sig inte så mycket poängmässigt iallafall. Jag är superstolt över både mig och Sessan, våran 5e dressyrstart tillsammans och det var en LA:P1! 
 
Min och Sess utveckling har gått så himla fort och känner att jag inte vill starta LB:1 något mer då det är för enkelt för oss, vilket LA:1 också faktiskt är! Vi fick 67% på våran debut och det var ju super. Så det känns riktigt kul att köra LA:P1 som är lite mer utmaning!
 
Nu på söndag kör vi igen och då även en uppvärmningsklass innan som får bli LA:1. 
 
Så taggad, är så glad att jag just har Sessan som alltid gör sitt bästa och vi passar som handen i handsken.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: